Wyniki postępowania
Załącznik Nr 1
do zarządzenia nr 5/2024
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Mielcu z
dnia 01.03.2024 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Mielcu
ogłasza otwarty konkurs ofert, na powierzenie realizacji
zadania publicznego
wraz z udzieleniem dotacji, na realizację zadania publicznego
z zakresu osób niepełnosprawnych
I. Rodzaj zadania:
Program „Opieka wytchnieniowa" dla
Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024.
Program adresowany jest do członków
rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad:
1. Dziećmi z
orzeczeniem o niepełnosprawności;
2. Osobami niepełnosprawnymi
posiadającymi:
a. orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
albo
b. orzeczenie traktowane na równi z
orzeczeniem wymienionym w lit. a, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27
sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
‒ poprzez możliwość uzyskania doraźnej,
czasowej pomocy w formie usługi opieki wytchnieniowej. Opieka wytchnieniowa ma
za zadanie odciążenie członków rodzin lub opiekunów osób niepełnosprawnych
poprzez wsparcie ich w codziennych obowiązkach lub zapewnienie czasowego
zastępstwa. Dzięki temu wsparciu osoby zaangażowane na co dzień w
sprawowanie opieki dysponować będą czasem, który będą
mogły przeznaczyć na odpoczynek i regenerację, jak również
na załatwienie niezbędnych spraw.
Ilekroć w otwartym
konkursie ofert jest mowa o:
1) Programie - należy przez to rozumieć Program
„Opieka wytchneniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024 Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.
2) Opiekun
realizujący usługę - należy przez to rozumieć
opiekuna realizującego usługę opieki wytchnieniowej
uczestnikom,
3) Uczestnicy programu - osoba sprawująca bezpośrednią opiekę nad osobą niepełnosprawną,
oraz osoba niepełnosprawna, nad kt・rą sprawowana jest opieka.
Zlecenie zadania publicznego odbywa się w formie powierzenia
realizacji zadania wraz z udzieleniem dotacji na finansowanie jego realizacji.
II.
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania:
1. Wysokość dotacji przeznaczonej na
realizację zadania wynosi 162 600,00 zł (słownie: sto
sześćdziesiąt dwa tysiące sześćset złotych),
w tym:
kwota środków finansowych na
realizację zadania w 2024 r. wynosi 161 100,00 zł (słownie: sto
sześćdziesiąt jeden tysięcy sto złotych),
koszt obsługi Programu – w
wysokości faktycznie poniesionego, nie większego niż kwota przekazana na
realizację zadania, tj. nie więcej niż 1 500,00 zł
(słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
Podana wysokość dotacji dotyczy pokrycia kosztów realizacji zadania w okresie od dnia podpisania umowy do 31
grudnia 2024 r.
Koszt jednej godziny zegarowej wynagrodzenia
opiekuna realizującego usługą nie może przekroczyć
50 zł brutto wraz z kosztami pracodawcy. Nie jest
dopuszczalne pokrywanie z tej kwoty kosztów administracyjnych
realizatora.
Rozliczenia usługi opieki wytchnieniowej
dokonuje się na podstawie wypełnionej Karty realizacji usług asystencji
osobistej, której wzór określa załącznik Nr 9 do Programu.
Ze środków Funduszu będą pokrywane
koszty związane bezpośrednio z realizacją usług asystencji osobistej, o których
mowa w ust. 24 Programu.
Niedozwolone jest podwójne finansowanie tego samego wydatku związanego z
realizacją usług asystencji osobistej, zarówno w ramach Programu, jak i
w ramach innych programów lub projektów finansowych ze środków
publicznych, zarówno krajowych, jaki wspólnotowych.
Planowana liczba godzin usług: 3 222
godzin, w tym:
- świadczonym dzieciom z orzeczeniem
o niepełnosprawności: 716 godzin
- świadczonym osobom o znacznym
stopniu niepełnosprawności: 2506 godzin
III.
Zasady przyznawania dotacji
Dotacja zostanie przyznana przez Wójta Gminy Mielec w oparciu o ocenę Komisji o
której mowa w ァ2 Zarządzenia.
Dotacja udzielona zostanie na podstawie umowy
zawartej pomiędzy Gminą Mielec, a podmiotem wyłonionym w drodze
konkursu.
Dotacja na realizację zadania określonego w
ogłoszeniu konkursowym, otrzyma podmiot, o którym mowa w ust. 2, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
IV.
Termin i warunki realizacji zadania:
1. Termin realizacji
zadania obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku.
2. Do konkursu ofert
mogą przystąpić organizacje
pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art.
3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 571), które łącznie spełniają następujące warunki:
a) dysponują odpowiednio
wykwalifikowaną kadrą,
b) prowadzą
działalność statutową w zakresie objętym konkursem,
c przedstawią
prawidłowo sporządzoną ofertę na stosownym formularzu wraz ze wszystkimi
wymaganymi załącznikami.
3. Usługi
opieki wytchnieniowej, o których mowa w ust. 6 pkt 1 lit. a, ust. 6 pkt 1 lit.
f, ust. 6 pkt 2 lit. a oraz ust. 6 pkt 2 lit. i, mogą być5.
świadczone, przez osoby niebędące członkami rodziny osoby z
niepełnosprawnością, opiekunami osoby z niepełnosprawnością lub osobami
faktycznie zamieszkującymi razem z osobą z niepełnosprawnością, które:
a) posiadają dokument potwierdzający
uzyskanie kwalifikacji w zawodzie: asystent osoby niepełnosprawnej)
,pielęgniarka, siostra PCK, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog,
psycholog, terapeuta zajęciowy, fizjoterapeuta lub
b) posiadają co najmniej 6-miesięczne,
udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z
niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, doświadczenie w
udzielaniu wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu, lub
c) Zawód asystenta osoby niepełnosprawnej
wymieniony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7
sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na
potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2018 r. poz. 227, z późn.
zm.) pod symbolem 341201 w ramach grupy: Pracownicy wsparcia rodziny, pomocy
społecznej i pracy socjalnej (symbol 3412). 11 3) zostaną wskazane przez
uczestnika Programu w Karcie zgłoszenia do Programu „Opieka wytchnieniowa”
dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024, której wzór stanowi
załącznik nr 7 do Programu.
4. Posiadanie doświadczenia, może
zostać udokumentowane pisemnym oświadczeniem podmiotu,
który zlecał udzielanie bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami.
Podmiotem tym może być r・wnież osoba fizyczna
(a więc nie tylko osoba prawna, czy jednostka organizacyjna nie posiadająca
osobowości prawnej), która zleciła udzielenie bezpośredniej pomocy osobie z
niepełnosprawnością. Ocena posiadania przez osobę doświadczenia w
udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami należy do
realizatora Programu.
5. W przypadku, gdy usługi opieki
wytchnieniowej, o których mowa w ust. 6 pkt 1 lit. a, ust. 6 pkt 1 lit. f, ust.
6 pkt 2 lit. a oraz ust. 6 pkt 2 lit. i, będą świadczone dla członków
rodziny lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad dziećmi
do ukończenia 16. roku życia posiadającymi orzeczenie o
niepełnosprawności, w odniesieniu do osób, które mają świadczyć
usługi opieki wytchnieniowej, wymagane są także:
1) zaświadczenie o niekaralności;
2) informacja o niefigurowaniu w Rejestrze
Sprawc・w Przestępstw na Tle Seksualnym w postaci wydruku
pobranej informacji z Rejestru; 3) pisemna akceptacja osoby, która ma
świadczyć usługę opieki wytchnieniowej ze strony
rodzica lub opiekuna prawnego dziecka z niepełnosprawnością.
Przyznanie usługi opieki wytchnieniowej
dokonuje się na podstawie Karty zgłoszenia do Programu „Opieka wytchnieniowa"
dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024, której wzór
określa załącznik Nr 7 do Programu.
Gmina w pierwszej kolejności
uwzględnia potrzeby członków rodzin lub opiekunów sprawujących
bezpośrednią opiekę nad osobą z niepełnosprawnością, która stale
przebywa w domu i nie korzysta np. z ośrodka wsparcia, z placówek pobytu
całodobowego, ze środowiskowego domu samopomocy, z dziennego domu pomocy,
z warsztatu terapii zajęciowej lub niezatrudnionych, uczących się lub
studiujących. Gmina przyznając usługi opieki wytchnieniowej bierze pod uwagę
stan zdrowia i sytuację życiową uczestników Programu oraz osób z niepełnosprawnościami.
Zakres czynności w
ramach usług asystencji osobistej i ich zakres godzinowy powinny być uzależnione
od osobistej sytuacji osoby z niepełnosprawnością, z
uwzględnieniem stopnia i rodzaju niepełnosprawności uczestnika, z
zastrzeżeniem ust. 18.
Usługi opieki
wytchnieniowej polegają przede wszystkim na wspieraniu osoby z
niepełnosprawnością w rożnych sferach
życia, w tym:
a) wsparcia
uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej;
b) wsparcia
uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego
c) wsparcia
uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;
6. Szczegółowy zakres czynności w ramach usługi opieki wytchnieniowej
określa Program „Opieka wytchnieniowa dla JST" - edycja 2024,
oraz regulamin Programu dostępny w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Mielcu.
7. W
godzinach realizacji usługi nie mogą być świadczone
usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.
U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.), inne usługi
finansowane w ramach Funduszu albo finansowane przez Państwowy Fundusz
Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych lub usługi obejmujące analogiczne
wsparcie, o którym mowa w ust. 9, finansowane ze środków publicznych.
8. Maksymalna długość
nieprzerwanego świadczenia usługi opieki wytchnieniowej w ramach pobytu
dziennego wynosi 12 godzin dla jednej osoby z niepełnosprawnością, z
zastrzeżeniem limitów, o których mowa w ust. 11. Programu. Usługi opieki
wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego mogą być świadczone
w godzinach 6.00-22.00.
9. Kontroli podlega realizacja usług opieki
wytchnieniowej oraz wszystkie dokumenty merytoryczne i finansowe, niezbędne do
oceny zasadności wykorzystania środków z dotacji i realizowania
zadania zgodnie z umową.
10. Podmiot przyjmujący zlecenie do
realizacji zadania w trybie określonym w ogłoszeniu
zobowiązuje się do jego wykonania w zakresie i na warunkach określonych w
umowie oraz zgodnie z Programem „Opieka wytchnieniowa・ dla Jednostek
Samorządu Terytorialnego – edycja 2024 r. ogłoszonym przez
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.
11. Podmiot, który przyjął zadanie do:
a) realizacji jest zobowiązany do ścisłej współpracy
w
zakresie organizowania i świadczenia usług opieki wytchnieniowej, z
właściwą jednostką organizacyjną Gminy Mielec ・ Gminnym Ośrodkiem
Pomocy Społecznej w Mielcu. GOPS w Mielcu prowadzi bieżący monitoring
realizacji usług opieki wytchnieniowej,
b) prowadzenia
sprawozdawczości w zakresie określonym umową,
c) zapewnienia
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami co
najmniej w minimalnym wymiarze o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia
19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami. Dotyczy to także stron internetowych i aplikacji jakie będą
wykorzystane do realizacji zadania, które spełniają wymagania
określone w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron
internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. W
indywidualnym przypadku, jeżeli organizacja lub podmiot zrównany nie
jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub
prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami w zakresie, o którym mowa w art. 6 ustawy o dostępności,
podmiot ten jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny.
12. Celem
zapewnienia należytej koordynacji i kontroli
świadczenia usługi opieki wytchnieniowej, Oferent jest zobowiązany do
wyznaczenia koordynatora w zakresie współpracy z
GOPS w Mielcu, w przedmiocie realizacji usług opieki wytchnieniowej osoby.
Oferent zapewni Zleceniodawcy możliwość stałego kontaktu
telefonicznego, mailowego z koordynatorem ds. usług, w ważnych
i pilnych sprawach dotyczących realizacji usługi
opieki wytchnieniowej.
13. Opisy dokumentów wydatkowych (faktura,
rachunek) winny zawierać w szczególności:
a) opis na oryginale dokumentu w jakiej części
kwota wyszczególniona została pokryta z dotacji, pieczęć organizacji,
opis przeznaczenia nabytych towarów lub usług, datę zapłaty
(przelewu), numer i datę umowy z Gminą Mielec, czytelny podpis
lub pieczęć imienną osoby odpowiedzialnej za rozliczenia finansowe
Oferenta,
b) załączone kserokopie dokumentów wydatkowych muszą być stwierdzone za zgodność z oryginałem
i podpisane czytelnie lub parafowane i opatrzone pieczęcią imienną,
c) kserokopia każdego dokumentu
wydatkowego winna być uzupełniona o
kserokopię dowodu zapłaty (przelewu) jeżeli na oryginale brak jest daty
zapłaty, z wyłączeniem tych dokumentów na których jest
adnotacja sprzedającego, że należność została zapłacona gotówką,
ww. dokumenty winny być załączone do sprawozdania z wykonania zadania
publicznego.
14. Oferent nie może zlecić firmie zewnętrznej
lub osobie fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą
realizacji tego zadania.
15. W
zakresie związanym z realizacją zadania publicznego, w
tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także
wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, Oferent postępuje zgodnie
z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
Rozporządzenie o Ochronie Danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
16. Zadanie winno być
zrealizowane z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową i
złożoną ofertą.
17. Podmiot realizujący zadanie
publiczne, obowiązany jest monitorować świadczenie
usług opieki wytchnieniowej oraz dokonywać doraźnych
kontroli świadczenia ww. usług. Czynności w zakresie
kontroli i monitorowania, dokonywane i dokumentowane są bezpośrednio w miejscu
realizacji usług asystencji osobistej w formie pisemnej.
V. Termin i warunki składania ofert:
Oferty należy składać w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie opatrzonej
nazwą i adresem oferenta oraz nazwą zadania, którego dotyczy
oferta, zgodnie z formularzem określonym w zał. Nr
1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z
dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych
oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. 2018 r., poz.
2057), w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu, ul. Głowackiego 5,
39-300 Mielec. Oferty złożone w inny sposób zostaną odrzucone i
nie będą rozpatrywane. Do oferty należy dołączyć:
1) opis kwalifikacji osób realizujących zadanie;
2) referencje,
zaświadczenia, ewentualnie inne dokumenty potwierdzające doświadczenie w zakresie
realizacji usług społecznych.
Oferta i załączone do oferty dokumenty
powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania danego
podmiotu, zgodnie z zapisami wynikającymi ze statutów, właściwych rejestrów. Wymagane jest czytelne podpisanie przez osobę/osoby
uprawnione do składania w imieniu oferenta oświadczeń woli,
zgodnie z zasadami reprezentacji (tj. podpisane przez
osobę/osoby wskazane do reprezentacji w dokumencie rejestrowym lub
upoważnionego pełnomocnika w załączonym do oferty pełnomocnictwie lub
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez oferenta jego kopii).
W przypadku zmian osobowych w reprezentacji
organizacji pozarządowej nieujawnionych na dzień składania oferty w KRS, dla
wykazania umocowania do działania w imieniu oferenta należy przedłożyć
uchwałę podjętą we właściwym dla oferenta trybie oraz potwierdzenie
złożenia wniosku o dokonanie wpisu zmian w KRS. Jeżeli
ofertę i załączone dokumenty podpisują inne osoby niezbędne jest
dołączenie pełnomocnictwa wystawionego przez uprawnione osoby. Za czytelne
uważa się podpisy złożone w formie pieczęci imiennej wraz z podpisem
odręcznym lub nie budzący wątpliwości co do imienia i nazwiska podpis
odręczny. Formularze ofert dostępne są
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu oraz na stronie internetowej
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielcu (http://gops.mielec.pl/konkursy.html).
Oferent składa ofertę kompletną
obejmującą realizację zadania wraz z pełnym kompletem
wymaganych dokumentów do oferty. W przypadku gdy oferent nie jest
zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, do oferty należy dołączyć
potwierdzoną za zgodność z oryginałem, kopię
aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji.
W przypadku składania oferty przez
oddziały lub koła terenowe nieposiadających osobowości prawnej należy
dołączyć pełnomocnictwo do składania oświadczeń
woli, wystawione przez uprawnione statutowo osoby.
Oferty niezgodne ze wzorem, niekompletne i
nieprawidłowo wypełnione lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
(należy wypełnić wszystkie pola oferty, w miejscach, które nie
dotyczą oferenta należy wpisać nie dotyczy).
W przypadku załączenia do oferty kopii dokumentów, wymagane jest poświadczenie za zgodność z
oryginałem, każdej ze stron kopii dokumentu, przez osoby uprawnione.
Do dnia upływu terminu składania ofert
możliwe jest prowadzenie bieżących konsultacji, dokonanie ewentualnych korekt
lub uzupełnień do składanych ofert.
Ogłoszenie zamieszcza się w
Biuletynie Informacji Publicznej, na
stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielcu, na tablicy
ogłoszeń GOPS w Mielcu.
Termin składania ofert
upływa dnia 25.03.2024 r.
VI. Tryb, kryteria stosowane przy wyborze
ofert oraz termin dokonania wyboru ofert
Oceny merytorycznej ofert spełniających
wymogi poprawności i kompletności dokonuje Komisja Konkursowa powołana przez
Kierownika GOPS Mielec o której
mowa w 2 przedmiotowego
Zarządzenia w celu opiniowania ofert w oparciu o kryteria stosowane przy
wyborze ofert, określone w karcie oceny o której mowa w §1
niniejszego Zarządzenia. Ocenie merytorycznej podlegają wyłącznie oferty
spełniające wymogi formalne.
Kryteria oceny formalnej i merytorycznej
złożonych ofert określa wzór karty stanowiący załącznik Nr 2 do
niniejszego Zarządzenia.
W przypadku gdy w wyniku oceny merytorycznej
liczba uzyskanych punków jest mniejsza niż 50% maksymalnej
liczby punktów możliwych do uzyskania, przyjmuje się, że organizacja nie ma możliwości
realizacji zadania publicznego.
Wyboru oferty dokonuje Kierownik GOPS Mielec
po analizie opinii złożonych ofert, sporządzonej przez Komisję Konkursową.
Wybrana zostaje oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
Dotacja na realizację powierzonego
zadania zostanie przyznana po dokonaniu wyboru oferty.
Ogłoszenie wyników konkursu ukaże
się na stronie internetowej GOPS Mielec, na tablicy ogłoszeń
GOPS w Mielcu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej GOPS Mielec.
Szczeg・łowy
zakres i warunki realizacji zadań zostaną określone w umowie zawartej z oferentem
wybranym w konkursie. Zawarcie umowy nastąpi bez zbędnej zwłoki.
Kierownik GOPS Mielec zastrzega sobie prawo
do przesunięcia terminu składania ofert oraz terminu rozstrzygnięcia
konkursu oraz odwołania niniejszego konkursu ofert.
Termin dokonania wyboru ofert
do dnia 26.03.2024 r.
VII.
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Głowackiego 5,
39-300 Mielec, adres e-mail: gopsmielec@gops.mielec.pl, nr tel. (17) 717
52 50
2. Sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w
Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu:
- adres korespondencyjny:
ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec
39-300 Mielec
- adres e-mail:
iod@gops.mielec.pl
3. Przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych będzie się odbywać na podstawie ustawy z dnia 24 kwietnia
2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, których jest
przeprowadzenie otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania
publicznego.
4. Podanie danych jest dobrowolne,
jednak niezbędne do realizacji ww. celu. Nie podanie danych uniemożliwia
wzięcie udziału w otwartym konkursie.
5. Dane będą przetwarzane przez okres
niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a po tym czasie przechowywane przez
okres do momentu wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych obowiązujących u
Administratora.
6. Osoby, których
dane dotyczą mają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
7. Oferentowi przysługuje prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli jego zdaniem przetwarzanie
danych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
8. Dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanym procesom
związanym
z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu.
Zalacznik_nr_2.pdf
Link do konkursu umieszczonego na stronie BIP:
https://gopsmielec.bip.gov.pl/konkursy/ogloszenie-nr-02-2024.html
Pliki do pobrania w formacie PDF:
- Rozporzadzenie.pdf
- Zarządzenie_Konkurs_opieka_wytchnieniowa_2024.pdf
Pliki do pobrania w formacie DOC:
-
konkurs_20240229/Oferta_nowa.doc
-
konkurs_20240229/umowa.doc
|