Strona główna

 Gminny Ośrodek Pomocy 
Społecznej w Mielcu

 

Nawigacja

>> STRONA GŁÓWNA
>> KONTAKT
>> RODO
>> PROGRAM
>> PROGRAM 500+
>> PROGRAM "DOBRY START"
>> ŚWIADCZENIE "ZA ŻYCIEM"
>> ŚWIADCZENIE "BON ENERGETYCZNY"
>> POMOC SPOŁECZNA
>> ŚWIADCZENIA RODZINNE
>> FUNDUSZ ALIMENTACYJNY
>> KARTA DUŻEJ RODZINY
>> PRZEMOC W RODZINIE
>> DODATEK MIESZKANIOWY
>> DODATEK ENERGETYCZNY
>> STYPENDIA SZKOLNE
>> PROJEKT SYSTEMOWY
>> WSPIERAJ SENIORA
>> Program ze środków budżetu państwa
>> STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
>> PROJEKT SOCJALNY
>> KONKURSY
>> ZAMÓWIENIA
>> OGŁOSZENIA
>> OGŁOSZENIA O PRACĘ
>> PLIKI DO POBRANIA
>> DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Zobacz również

MINISTERSTWO
PRACY 
i POLITYKI
SPOŁECZNEJ

 

data publikacji: 26-11-2024 | 16:33
data ostatniej modyfikacji: 26-11-2024 | 16:33

Wójt Gminy Mielec informuje, że w terminie od 27 do 29 listopada 2024 roku, prowadzona będzie rekrutacja do udziału w Programie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025.

Wsparcie adresowane jest do osób zamieszkujących Gminę Mielec.

Gmina, przyznając usługi asystencji osobistej, w pierwszej kolejności uwzględnia potrzeby:
a) osoby z niepełnosprawnością samotnie gospodarującą, która nie ma możliwości korzystania ze wsparcia bliskich;
b) osoby z niepełnosprawnością wspólnie zamieszkującą i gospodarującą z inną osobą
z niepełnosprawnością, które nie mają możliwości korzystania ze wsparcia bliskich.

W ramach realizowanego Programu Gmina, planuje objąć wsparciem 23 osoby, w następujących kategoriach:
a) 3 dzieci od ukończenia 2. roku życia do ukończenia 16. roku życia posiadające orzeczenie o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt 7 i 8 w orzeczeniu
o niepełnosprawności – konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji,
b) 9 osób posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
z niepełnosprawnością sprzężoną (w tym orzeczenia równoważne),
c) 8 osoby z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (w tym orzeczenia równoważne),
d) 3 osoby z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (w tym orzeczenia równoważne).

Osoba ubiegająca się o wsparcie w ramach Programu, zobowiązana jest złożyć w terminie od 27 do 29 listopada 2024 roku następujące dokumenty w formie papierowej:
a) Kartę zgłoszenia do Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, stanowiącą załącznik nr 1 do Regulaminu;
b) Kserokopię aktualnego orzeczenia o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenia równoważnego do wyżej wymienionych;
c) Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, stanowiące załącznik nr 5 do Regulaminu.

Dokumenty należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu w godzinach pracy Ośrodka.

Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji i udziału w Programie.

Dodatkowych informacji na temat realizacji Programu można uzyskać pod numerem telefonu 17 717-52-51.

Środki Finansowe na realizację Programu, Gmina Mielcu pozyskała z Funduszu Solidarnościowego w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025.


Załączniki do pobrania:


Strona internetowa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Idź do góry

<< wstecz

Copyright © 2012 Usługi Informatyczne INFO